Skip to content Skip to sidebar

Kolka

Už dávno je známo, že je moudrost nad všechny poklady světa. A proto si troufáme tvrdit, že u nás najdete na internetové stránce víc než učiněný poklad.

  • Domů
  • Dům a zahrada
  • Krása
  • Móda
  • Peníze
  • Podnikání
  • Produkty
  • Sport
  • Vzdělání
  • Web
  • Životní styl
Date: 18. 2. 2025 Author: Comments: 0
  • Category Produkty

Vychytávky pro majitele e-shopů


Pokud jste majitel e-shopu a balíte objednávky víte, jak je to náročné, aby vše sedělo a aby zákazníkovi přišlo to, co si opravdu objednal. Důležité také je, aby to přišlo ve stejném stavu, v jakém jste to zabalili, ale mnohdy se ani to bohužel nedá ovlivnit, protože se stává velmi často, že to přepravní společnost nevychytá a balíček se po cestě zničí a produkt v něm přijde rozbitý. Tomu se dá ale víceméně předejít tím, že zvolíte vhodný obal, díky kterému se věc nepoškodí, ani kdyby s ní zacházela přepravní společnost jakkoliv.

pouzdro na láhev 1

Dnes se podíváme na vychytávky a rady pro balení objednávek, které se hodí všem majitelům e-shopů, ať už rozesíláte cokoliv. Rozhodně je důležité vybírat správné velikosti obalů, protože pokud například vyberete na daný produkt až moc velkou krabici, bude v ní létat sem a tam a může se rozbít, pokud ji ničím nevyplníte. Navíc tak ušetříte místo a náklady na balení. Budete co nejvíce v souladu s přírodou, co to jde. Když jsme u té přírody, vybírejte ekologické materiály, které se dají recyklovat, nebo takové, které už recyklovány byly. Dokonce se dají použít i výplně, které se dají zlikvidovat na kompostu.

ochrané pouzdro 1

Výplně slouží navíc k minimalizaci poškození zboží, takže rozhodně investujte do kvalitních výplní. Nezapomínejte na pouzdra na lahve https://www.balteto.cz/pouzdra-lahve/, pokud takové prodáváte, i ty se mohou rozbít a velmi často se také rozbíjejí. Nikdo nechce rozbitou objednávku. Kromě dobré kondice zboží je také důležité, aby zabalená objednávka nějak vypadala a zákazník byl spokojen s tím, co mu domů dorazí. Nebojte se investovat do maličkostí, jako jsou personalizované nálepky či razítka, která si necháte vyrobit přímo na míru. Lidem se také líbí ručně psané vzkazy, protože mají pocit, že jste do jejich objednávky dali kousek sebe. I takové malé detaily mohou způsobit to, že vás zákazník doporučí někomu dalšímu a ohodnotí vás pozitivně.

4.5/5 - (2 votes)

Navigace pro příspěvek

Previous Post Jak na renovaci domu?
Next Post Předpověď počasí s aplikací Storm Radar od amerického úřadu NOAA

The section contains widgets

Nejnovější příspěvky

  • Sex může být lepší
  • Mateřská škola jako pomocník v přípravě dětí na vstup do základní školy
  • Techmania Plzeň, skvělý výlet pro celou rodinu!
  • Elektrické holicí strojky
  • Chci-li zákazníka, musím vědět kde hledat

The section contains information on copyright and first-level footer navigation

© Kolka.cz - Všechna práva vyhrazena.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Souhlasím