Skip to content Skip to sidebar

Kolka

Už dávno je známo, že je moudrost nad všechny poklady světa. A proto si troufáme tvrdit, že u nás najdete na internetové stránce víc než učiněný poklad.

  • Domů
  • Dům a zahrada
  • Krása
  • Móda
  • Peníze
  • Podnikání
  • Produkty
  • Sport
  • Vzdělání
  • Web
  • Životní styl
Date: 6. 3. 2025 Author: Comments: 0

Chci-li zákazníka, musím vědět kde hledat


Firem na světě je tolik, a přesto jsou všechny schopné žít, ano občas nějaká zanikne, ale také nové vznikají, což znamená že je tu stále obrovský potenciál pro růst a chceme-li růst, potřebujeme zákazníky.
velká jídelna

Spotřební trh

S tím se setkáváme většinou ve svém osobním životě, jdeme si nakoupit a hle, jsme na spotřebním trhu, procházíme město a všude kolem nás ty obchůdky a obchody, to vše je spotřební trh v praxi, peníze se točí a lidé šťastně žijí.
Celý fígl je v tom, že na takovém trhu existuje mnoho kupujících, a proto máme větší šanci zaujmout.
Horší už bude fakt, že se tam také méně nakupuje, což vede k menším ziskům z jednoho zákazníka.
Celý nákup probíhá jednoduše stejně jako rozhodnutí zákazníka o nákupu samotném.
Účastníci směny si jsou anonymní, komunikace neosobní, nic zavazujícího.
Produkt se do rukou kupujícího dostává přes distributory.
To, co zákazník nakupuje je vztaženo k jeho konečné poptávce.
euro mince

Průmyslový trh

S tím se nesetkáváme tak často ve svém osobním životě, jako spíš ve svém pracovním. Cokoli kupuje firma, kdokoli se vytváří dlouhodobé zakázky na větší objemy a dodávky, tam je průmyslový trh.
Tady máme problém, jelikož kupujících bude o dost méně, počet firem se zkrátka nemže rovnat počtu lidí.
světový čas
Zato však každý zákazník nakoupí veliký objem produktu a přinese tak veliký zisk.
Nákup je však složitější než impulzivní chování jednotlivce, většinou v tom má prsty celá skupina nákupčích.
Zde se dostáváme do zajímavé části, jelikož vztahy mezi účastníky směny jsou osobnější a komplikovanější, než máme s prodavačkou v obchodě.
Tady však máme veliký plus, jelikož výrobek k nám neputuje přes distributory.
Při nákupu se nezamýšlíme nad konečnou spotřebou naší, ale toho, kdo bude něco kupovat od nás, takže poptáváme to, co budeme potřebovat na vytvoření něčeho poptávaného.

Strategie

Víte-li kým jste, můžete se začít zajímat o to, kdo by o vás mohl mít zájem a stát se vaším zákazníkem, proto směle do toho, hledejte tam, kde to má skutečně smysl.

5/5 - (3 votes)

Navigace pro příspěvek

Previous Post Vodní dýmka
Next Post Elektrické holicí strojky

The section contains widgets

Nejnovější příspěvky

  • Sex může být lepší
  • Mateřská škola jako pomocník v přípravě dětí na vstup do základní školy
  • Techmania Plzeň, skvělý výlet pro celou rodinu!
  • Elektrické holicí strojky
  • Chci-li zákazníka, musím vědět kde hledat

The section contains information on copyright and first-level footer navigation

© Kolka.cz - Všechna práva vyhrazena.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Souhlasím